۱۳۸۹ خرداد ۱۵, شنبه


                    



                                           همیشه بود
                             چرا که                           بوده
                   هرگز                                               هست و

        می گویمت                                                       خواهند بود

  زمین بگذارند؟                                                                جنگها    
    
          شود سلاح                                                        قیام ها

                و تو می پرسی                                برای آزادی

                                            برای وطن






                                        هژبر
                                 لاهه - اکتبر۰۶





۳ نظر:

کوروش گفت...

هژبر عزیزم
من دارم تا یک هفته می رم ایتالیا .شاید نباشم که بتوانیم با هم صحبت کنیم .
004631654110 خانه
غرض افتخار ِ همراهی با تو برای طرح جلد کتابم است
من حدود 5 ساله روی شعر ها ی ام جدی کار کرده ام و یک کتاب حدود 112 صفحه آماده شده و شاید نتوانم در ایران چاپ کنم شاید بتوانم در سوئد این کار را انجام بدم.
پنج ساله این شعر ها را گاهی بررسی کرده ام و زمینه ی بسیار درخشان مدرنیسم در آن به وضوع مشهود است
نام کتاب : ورق ام بزن
یعنی آن 9 کتابی که چاپ کرده ام به کنار امروز مرا ورق بزنید .مثل تولدی دیگر فروغ که کمی با سردی به شعر ها ی گذشته اش نگاه کرد و تولدی دیگر را رقم زد.من نیز این در ذهن ام بود .و خوب می دونم وقت سر خاراندن هم نداری و خیلی صادقانه هم بهم بگی وقت نداری به حرف خودم رسیده ام و هیچ دلخوری هم پیدا نمی شود.به شرافتم تا حالا چند دوست بهم گفته اند هر گونه طرحی می خواهی بگو ومن سکوت کرده ام چرا که این کتاب را در ردیف بچه ام دوست دارم و اعتماد دارم اثر گذار خواهد بود . و دستی توانا باید در آن طرح به ماندگاران کار ام اثر ببخشد.طرحی ساده توسط انگشتان خودت که از طراحی با کامپیوتر بر می آید باعث افتخار من خواهد بود .با احترام و عشق
کوروش همه خا نی

مسعود کدخدایی گفت...

با سلام
من کتاب همه رنگها را دیدم، خواندم و پسندیدم. دسِت درد نَکه کُرکَه. اَ سی چی عکس دِ مجسمه یات نِشو نِمِی؟

کوروش همه خا نی گفت...

هژبر عزیز
ساختار فرمیک در این شعر ات را مثل تمام آثار پیشرو و مدرن که در هر زمینه داشته ای را بهت تبریک می گویم با فروتنی
در ضمن دو بار نامه برات نوشتم بی جواب ماندم .قربونت برم